اسپاتیفایم دوباره به چوخ رفت و واقعا میخوام بشینم گریه کنم

و از رو بیکاری (وی فردا امتحان زمین داره) اومدم که چندتا از آهنگای مورد علاقمو باهاتون به اشتراک بزارم از تمام سبکا و خواننده هایی که استن یا تقریبا استن میکنم

 

 

Fade~Jeff Satur

همون اول گفتمش که یادم نره..جف عزیز یکی از خواننده های تایلندیه و واقعا میشه با صداش زندگی کرد. محتوای آهنگم که اصن...آره خطاب معشوقه ایه که باهاش کات کرده ولی نمیتونه فراموشش کنه. خیلی خوب این غمو انتقال داده

 

Lonley boy

Magic

Run away

Loser lover

Temptation (Album)~Tomorrow x Together

 حالا که از تایلند گفتیم مستقیم بریم سراغ کیپاپ..از تی اکس تی این آهنگا برام یجور دیگه ان..لونلی بوی و ریتم خوشگلش (مخصوصا پارت یونجون)، مجیک و ترکیب صداهای خفنش، ران اوی و تم عاشقانه و همچنین موزیک ویدیوش که یه حالت روزمرگی باحالی داشت، لوزر لاور که باهاش زندگی کردم و جدیدترین آلبومشون که واقعا نمیتونم انتخاب کنم..همشون خیلی خیلی خوبن..موزیک ویدیو شوگر راش رایدم که یکی از ترکای این آلبومه خیلی خاص بود و ترکیب وایب سافت و دارکم خیلی قشنگترش کرده بود

 

D-Day

(Moonchild (RM

(Amygdala (Agust D

Serendipity

(Set me free (Jimin

(Singularity (V

(Stay alive (Jungkook

Black swan

Dionysus

I need U

(2022 & Run (2015

PTD~BTS

زیاد شد که..بایدم زیاد شه چون تنها بندیه که مث چی استن میکنم. اگه بخوام تک تک توضیح بدم زیاد میشه ولی همینقد بدونید که تو اکثر آهنگا میتونید یه مفهوم یا یه تئوری یا یه باورو ببینید شایدم بیشتر از این چیزا..همه این آهنگام بجز آخری (که البته اونم مفهوم خیلی خوب و مهمی داره) وایب خاص تر و مفهوم عمیقتری دارن. البته این به این معنی نیست که اینارو به بقیه ترجیح بدم (یکی از پلی لیستام مختص به آهنگای این گروهه و 70 تا آهنگ توشه)

 

(Solo (Jennie

Pretty savage

The happiest girl

Pink venom

Boombayah

Kill this love~Blackpink

بلک پینک..اولین چیز از کره جنوبی که باهاش آشنا شدم (ادبیات خیلی زیبامم تو چشتون•›•) ولی حرف زیادی دربارشون ندارم صرفا از آهنگاشون لذت میبرم پس گوش میدم

 

Mascara~XG

یه بند روکی که خیلی اتفاقی تصمیم به استن کردنشون گرفتم و تا اینجا این آهنگشونو بیشتر از همه دوست داشتم چون محتواش زیباس ریتمشم خوبه

(Deep end (Felix

Case 143

Silent cry~Stray kids

این آهنگا باعث شدن سمت استری کیدز برم و ببینم اونجا چخبره و خب خیلی خبرا بود..گرچه که هنوز اسماشونم درست بلد نیستم ولی آهنگاشونو واقعا استن میکنم مخصوصا این سه تا

 

(Rover (Kai

Baby don't cry

Promise~Exo

اکسو..کارای قشنگی دارن ولی اتفاقایی که براشون افتاد باعث شد اونقد که باید دیده نشن. آهنگاشون خیلی وایب خوبی داره برا وقتایی که یه حسو به مقدار زیاد دارین بشدت مناسبه

 

(Cry for me (Itzy

(Childhood (The rose

(Fine (Taeyeon

(Hate that (Key

Talk that talk (Twice)~Kpop

اینا از بند و سولو هاییه که استن نمیکنم ولی آهنگا رو دوست دارم و گوششون میدم..قشنگن گوش بدید حتما

 

Strongest

Alone

On my way

Ps5

The spectre~Alan Walker

خب میریم سراغ هالیوود..آلن واکر سبک عجیب و خاصی داره و جالبتر اینه که اصن خودش نمیخونه و آهنگسازی میکنه ولی کارای خیلی قشنگی داره..هرکدوم از آهنگاش یجورن ولی اگه بتونی با یکی از اونام ارتباط بگیری بقیشونم دوست خواهی داشت...

 

Motto

Kings & Queens

Psycho

So am I~Ava Max

ایوا دقیقا همونیه که قدرتمند بودنتو بهت یادآوری میکنه و آهنگای خفنی داره. برای انگیزه گرفتنو اینا خیلی کاربردیه (چرا حس میکنم شبیه این چنلای معرفی موزیک تلگرام شدم..؟)

 

I wish

Summer love

Night changes~One Direction

واندی...نمیدونم عاشقانه عای قشنگی دارن و واقعا حیف که جدا شدن..بجز یکی دوتا اصلا نمیتونم با سولوهاشون ارتباط بگیرم ولی کارای گروهیشون خیلی خوشگله

 

Colors

(Be kind (Halsey

(Artistry (Jacob Lee

(Arcade (Duncan Laurence

(Exile (Taylor Swift

(I hate you for this (Munn

(Last one standing (Skylar Grey

اینا آهنگای انگلیسی ایه که خیلی زیاد دوسشون دارم..توضیح خاصیم نداره برید گوش بدید✓

 

Ainsi bas la vida

Dernier dance

Love story

Tourner dans le vide~Indila

صدای ایندیلا واقعا زیباست..مفهوم آهنگاشم یکم گُنگه و همون اول شاید چیز زیادی متوجه نشید. موزیک ویدیوهاشم یه داستانی رو روایت میکنه که هنوز نفهمیدم چیه ولی دارم سعی میکنم بفهمم (همچنان ادبیاتم تو چشتون)

 

Adderall

(Custer (Slipknot

Bring me to life

(Call me when you're sober (Evanscence

(Can you feel my heart (Bring Me The Horizon

(Come as you are (Nirvana

(Coming undone (Korn

(Dial tone (Catch Your Breath

(Enemies (Shinedown

و آهنگای متال...سبکی که جدیدا ازش خوشم اومده و دارم همرو پاره میکنم باهاش. احتمالا خیلیا کن یو فیل مای هارتو شنیدن و خب باید بگم اگه کل اون آهنگو دوست داشتین تبریک میگم..شما مستعد متالهد شدن هستید. البته اگه دوسش نداشتینم دلیل بر علاقه نداشتنتون به متال نیست چون خودمم قبلا دوسش نداشتم. بیخیال..سبک باحالیه درکل

 

پ ن: آهنگایی که گفتم صرفا چیزایی بودن که یا این مدت خیلی قفلیمن یا حس کردم بیشتر میتونین باهاشون ارتباط بگیرین وگرنه همه آهنگای هر خواننده ای به نوبه خودشون قشنگن و اینجوری نیست که فقط اینارو دوست داشته باشم

خب دیگه چیزی نموند امیدوارم از بی آهنگی در اومده باشید و رو چیزایی که معرفی کردم قفلی بزنید..و شمام یه آهنگ بگید منم از بی آهنگی در بیام #-#