فقط یه اسکل مثل من میتونه خیلی جدی با شب مسابقه بده که ببینه خودش زودتر خوابش میبره یا شب زودتر تموم میشه و دوبارم برنده شه=~=

ولی به قول خانواده بایگوش شدم رفت (معنی این کلمه را بنویسید 5 نمره) دیگه روزام نمیتونم درس بخونم فقط شب تو تاریکی و با فلش گوشی✓ تازه بهترم یاد میگیرم

و پس از اینکه متوجه شدم اون ویدیوعه از کینگدام بود درجا تصمیم گرفتم فنشون شم ولی فقط با اسم اعضا آشنا شدم و ام وی دیدم..و بایس انتخاب کردم و بایسم ایوانه (آیوان؟) بین ایشون و آرتور و دن مونده بودم دیگه دیدم دلم بیشتر پیش اسنوکینگه و آره رکرمم موجینه چون در نگاه اول (درواقع شنیدار اول) صداش وایب یونجونو میداد ولی همشون وحشتناک کراشن

و تیونگ... شالالالالا اومونا شالالالالا اما شاین شالالالالا تکانا شالالالالا لتس گووو..قفلی زدم و تقصیر آنیساعه و از اونور کامبک اسکیز و قفل باز نشدم از بایت می و سوپر و از طرفی دیگر عر زدن واسه سریال و لیست تابستونیم....یاخدا الان که مرور کردم اینجوریم که: اوکی من چجوری زندم زیر اینهمه فشار؟ و هنوز همکاریای بنگتنو گوش ندادم گاااددد

خب یذره جدی باشیم...دیروز از 4 خوابیدم تا 9 ریده شده به تنظیم خوابم ولی مهم نیست..والا وقتی شب میتونی راحت فساد کنی چرا بخوابی؟ 

از دفاعی و پیام بدم میاد خب؟ نمیخوام بخونمشون اصن برا چی آخه اینا...حالا باز پیام خوبه داره درباره یه دین حرف میزنه ولی دفاعی فااک..اصن بگذریم از اینکه هر درس قبلیشو نقض میکنه همش چیز شعر خالصه..وای فشاری شدم اه

و نمیشه امید بدم به خودم که امساله فقط و از سال دیگه درسا تخصصیه و اینا چون سال بعدم ما این کتاب فاکیو داریم🤡🔫

فشار چیه؟ نمیشناسم اصن