کله صبحه و من بیدارم..درواقع از شب تا الان بیدارم و دارم میمیرم از خواب ولی برای تنظیم دوباره خوابم باید دو سه ساعت دیگم بیدار بمونم

برا دومین بار اول لایو رسیدم و مثل دفعه قبل وسطاش خسته شدم اومدم بیرون..بعد یکم تیک تاک گردی کردم و شارژم تموم شد. از 3، 3 و نیم دفاعی خوندم تا 6 و مغزم کاملا فسیل شد (یادم باشه خاکستر دفاعیو بعد امتحانش بهتون نشون بدم) و از اونموقع تا الان داشتم گیم آنلاینای گیم لانچرو زیر و رو میکردم. چیزای خوبیه البته برا کسی که گوشیش گیمای خفنو نمیکشهD× 

نیاز دارم برم روباه ببینم ولی تو لپتاپمه و برای استفاده ازش باید جلو میز بشینم که خب صندلیم صدا گراز درحال خفه شدن میده و بیدار میشن...

حوصله همین گیما و دفاعیم ندارم و پیامم گشادم شروع کنم حوصله تیک تاک و یوتیوبم نیست

رسما هیچ غلطی نمیتونم بکنم..چقد عالی

اینم بگم که کل وجودم درد میکنه و نیاز به مرگ دو هفته ای دارم

دیگه حوصله تایپم ندارم پس چیزناله را همینجا به پایان میرسانیم..آره