نکته: این پست حاوی یسری کلمات زیبا هستش و خوندنش به عهده خودتونه (والا..بعدا یکی نیاد بگه مین/بیچیم پیک بید تی بیعیث شیدی خیریب شی🦖)

 

همون اول بگم که از ریده شدن به وبم آگاهم ولی خب میدونید که هنوز قالب بلد نبوده و گشادم عکس پیدا کنم بدم آنیسا بزاره و میمونه برا تابستون..این مدتم زیاد قرار نیست پست بزارم با اینکه اصن درس نمیخونم *-* بگذریم

خواستم بگم که این ماهو به خانواده زیبای رنگین کمونی تبریک طول میکنم (دیدم خیلی جدی شد گفتم یکم نمک بریزم..آره) و لازم دونستم درباره فرق هم جنس باز رو با هم جنس گرا و کلا این خانواده حرف بزنم (جا داره دوباره نکته اول پستو یاداوری کنم..از این قضیه زخم خوردم که میگم همش)

ببینین یسری آدما هستن که میان یکیو میدزدن/میگیرن یا حالا به هر شکلی یجا گیرشون میارن و کارای قشنگی باهاشون میکنن و شب بعدی نفر بعدی..خب این کار کاملا وحشتناک و غیر منطقیه. این آدما فا.شه هستن و فا.شه هایی که از هم جنس خودشون این استفاده رو میکنن هم جنس باز نام دارن. حالا هم جنس گرا چیه؟ از رو اسمش ترجمه کن: کسی که به هم جنسش گرایش داره. کسی که پارتنر/رل/همسرش هم جنسشه و خب این آدم نمیتونه با مخالفش این روابط عاطفیو برقرار کنه...خب حالا میبینین که تعریفا اصن یکی نیستن. به عبارتی هم جنس باز ها هم جنس گرا ان ولی هم جنس گرا ها لزوما هم جنس باز نیستن (این جمله از اثرات مشهود ریاضیه..)

خب هنوز قانع نشدین؟ اوکی..اگه هم جنس گرا ها هم جنس بازن پس فا.شه های استریت همون استریت ها هستن. یعنی خود توعه استریت که فکر میکنی سالمی درواقع فا.شه ای:) یِر به یِره دیگه

آره دیگه همین امیدوارم گمراهانی رو به راه راست هدایت کرده باشم و امیدوارترم دیگه همچین چیزی نشنویم. شبتونم زیبا